Co chystá Google v kampaních pro Nákupy

29. 5. 2014

Google ČR na svém blogu zveřejnil plánovaná vylepšení pro reklamní kampaně pro Google nákupy, efektivní formu reklamy pro e-shopy.

O novinkách v kampaních pro Nákupy jsme psali nedávno, Google však nadále svůj produkt inovuje. Kampaně pro Nákupy nahrazují dosavadní PLA (Product Listing Ads) kampaně.

Nový typ kampaní pro produkty již lze používat a prvotní ohlasy jsou velmi pozitivní, protože nový typ kampaní umožňuje mnohem efektivnější optimalizaci kampaní.

Co čeká kampaně pro Google Nákupy?

  • přibude Simulátor nabídek, který umožní odhadovat dopad změn, např. navýšení nabídky za proklik
  • nové možnosti při vytváření kampaní (nové, nebo upgrade stávajících PLA kampaní - upgrade je možný již dnes v omezené míře)
  • nyní už je možné vytvářet více reklamních sestav

Upgrade na Kampaně v Nákupech Google je nutné provést do konce srpna 2014. Poté budou stávající PLA kampaně zastaveny. Již nyní není možné starý typ kampaní vytvářet.

Výhody nového typu kampaní jsou však tak velké, že jejich nevyužívání je ztrátou financí a času.