Zadavatel: Penzion Fantazie Helena Purová
URL: http://www.penzionfantazie.cz/
Díky webovému marketingu se obsazenost ubytování a příjmy zákazníka zvyšují.
Pro penzion jsme nejdříve vytvořili během několika dnů přehledné webové stránky. Slavnostní otevření naplánovala majitelka na začátek června 2008 a začalo „lákání“ potencionálních zákazníků. Kromě obvyklých forem, jako jsou roznosy letáčků v místních informačních centrech a registrace do různých papírových katalogů ubytování, se na nás provozovatelka ubytování obrátila s žádostí o pomoc s on-line reklamou.
Samozřejmě na relevantní, odpovídající klíčová slova a slovní spojení. Zvolili jsme penzion Třeboň, penzion jižní Čechy, ubytování Třeboň.
Základem je registrace do katalogů, což je na první pohled jednoduchá, ale časově velmi pracná činnost. Důležitý je již výběr užitečných katalogů, registrace do správných kategorií a zajímavý text s využitím klíčových slov.
V první fázi jsme stránky zaregistrovali do 30 katalogů, včetně desítky oborových, zabývajících se pouze ubytováním. Všechny zápisy jsou uvedeny v katalozích zdarma. Nezapomenout na vlastní stránky
Kromě takzvaných off-page faktorů (odkazy na stránku z katalogů, z jiných stránek) nesmíme opomenout „vyladit“ samotné webové stránky penzionu. Technicky čistý, sémantický kód (správné využití nadpisů, odstavců, seznamů) a použitá klíčová slova jsou prospěšná pro uživatele a vyhledávače.
U stránek ubytovacích zařízení zveřejněte co nejvíce fotografií zařízení a blízkého okolí. Nezapomeňte také na vyjmenování všech služeb, které nabízíte. Na nic jiného turisty nenalákáte.
Pro majitelku penzionu jsme také zprovoznili jednoduchý redakční systém, kterým může vkládat novinky a pozvánky na akce v okolí. Uživatelé to ocení.
Podařilo se nám získat i několik zpětných odkazů (u partnerských stránek a výměnou) a také díky nim se na frázi penzion třeboň dostal Penzion Fantazie na prvním místo na Seznamu a na třetí na Googlu. Dobré výsledky jsou na konkurečnější spojení penzion jižní Čechy (třetí místo na Seznamu), na první stránce výsledků je penzion i na spojení ubytování třeboň (údaje jsou k 17.8.2008).
Hlavní je ovšem ekonomický přínos optimalizace – ubytování si objednalo přes rezervační formulář více jak 20 klientů (většinou na jeden týden a pro 2-4 osoby), další objednávali telefonicky.
Provedli jsme základní optimalizaci, která přivádí zákazníky. Počet objednávek ubytování byl v březnu 2009 3 - 10 týdně.
Od roku 2000 vytvořil desítky webů měst, obcí a firem, řada z nich uspěla v soutěžích krásy a přinesla svým majitelům spousty zákazníků.
Ve volném čase se věnuje rodině včetně německého boxera.
Kontaktní údaje
E-mail: miloslav.ondilla@asi.cz
Tel.: 776 075 480